Аддзелам геадэзічных пошукаў дзяржаўнага прадпрыемства "Беларуснафта-Нафтахімпраект" было праведзена лазернае 3D-сканаванне ўчастка тэхналагічнай дарогі на тэрыторыі аднаго з прамысловых горназдабыўных кар'ераў.
Для разліку максімальных нагрузак, якія аказваюцца на транспартны сродак, можа прымяняцца спецыяльнае праграмнае забеспячэнне, якое выкарыстоўвае ў якасці асновы для інжынерных разлікаў трыянгуляціённай мадэлі дарожнага палатна ў пэўным фармаце.
Вырашаючы дадзеную задачу з дапамогай традыцыйных геадэзічных методык затрачваецца велізарная колькасць як працоўных, так і часовых рэсурсаў. Прымяненне тэхналогіі лазернага сканавання дазволіла выканаць працу ў максімальна кароткія тэрміны.
Атрыманае воблака кропак, якое прайшло праз працэдуру постапрацоўку (раўнаванне, ачыстка ад старонніх шумоў і аб'ектаў) у далейшым стала асновай для стварэння дакладнай триангуляционной мадэлі дарожнага палатна. Захаванне тэхналогіі працэдуры сканавання, зададзеная максімальная даўжыня рэбраў трыкутнікаў далі магчымасць атрымаць аптымальную мадэль дарогі, якая адлюстравала нават нязначныя перапады ў рэльефе за кошт высокай шчыльнасці і дакладнасці аблокі.
Трыянгуляціённая аснова была выкарыстаная заказчыкам у якасці зыходных дадзеных для вырашэння пастаўленых задач.