Адным з праектаў, распрацаваных на дзяржаўным прадпрыемстве "Беларуснафта-Нафтахімпраект" з прымяненнем тэхналогій інфармацыйнага мадэлявання, з'яўляецца аўтазаправачная станцыя №30 у г. Баранавічы.
На першым этапе работ спецыялістамі аддзела геадэзічных пошукаў была распрацавана лічбавая мадэль рэльефу мясцовасці з існуючымі падземнымі камунікацыямі. Мадэль паслужыла асновай для распрацоўкі падзелу генеральнага плана, які ўключыў у сябе лічбавую мадэль мясцовасці планаванага ўчастка, малыя архітэктурныя формы і дарожныя знакі. Раздзел распрацоўваўся з выкарыстаннем праграмнага прадукту Autodesk-Civil 3d.
Так, у рамках гэтага праекта для распрацоўкі вонкавых сетак і абсталявання на пляцоўцы, спецыялістамі ужыты нетыповы для дадзеных задач прадукт - Autodesk Revit. Дадзенае рашэнне было абгрунтавана дэталізацыяй высокатэхналагічных пляцовак, дакладнай каардынацыяй размешчанага абсталявання і трубаправодных сетак, а таксама неабходнасцю наяўнасці прамой ўзаемазалежнай інфармацыйнай сувязі паміж сістэмамі камунікацый унутраных і вонкавых сетак.
Для вырашэння часткі руцінных задач, у мэтах аўтаматызацыі праектавання, спецыялісты карысталіся магчымасцямі убудаванага ў Revit плагіна па візуальным праграмаванні Dynamo.
Для распрацоўкі архітэктурна-планіровачных рашэнняў, канструктарскага, тэхналагічнага падзелу, усіх інжынерных камунікацый будынка АЗС ўжываўся таксама прадукт Autodesk Revit.
Усе элементы мадэлі створаны з высокай ступенню дэталізацыі (пераважна вышэй LOD300), напоўнены карэктнымі інфармацыйнай і геаметрычнай інфармацыяй.
Зборка зводнай інфармацыйнай мадэлі і праверка яе на калізіі ажыццяўляліся з дапамогай праграмнага прадукту Autodesk Naviswork.
На аснове распрацаваных мадэляў спецыялісты распрацавалі асацыятыўна звязаную дакументацыю, аформленую ў адпаведнасці з нормамі і патрабаваннямі РБ.
У рамках стварэння BIM-мадэлі была праведзена праца па адаптацыі кампутарнай праграмы «АВС-РНТЦ» для распрацоўкі рэсурсных і вартасных ацэнак аб'ектаў будаўніцтва. Спецыялістамі былі прапрацаваны параметры, неабходныя для карэктнага ўзаемадзеяння праграм. Гэта дазволіла аўтаматызаваць распрацоўку каштарыснага падзелу прыблізна на 50% (праграма не адаптаваная для мадэляў, распрацаваных у Civil).
Праца ўсіх удзельнікаў праекта была арганізавана ў агульнай інфармацыйнай асяроддзі-Vitro-CAD.